ΕφαρμογέςEntersoft
Τo Entersoft Business Suite® είναι καινοτομικό πληροφοριακό σύστημα για μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις συνδυάζοντας πλεονεκτήματα ERP, CRM, B2B, B2C.
ΠΙΕΣΤΕ ΕΔΩΕφαρμογέςEpsilon Net
Η Epsilon Net αναπτύσσει και σας παρουσιάζει πρωτοποριακά προϊόντα και υπηρεσίες για λογιστές, φοροτεχνικούς και επιχειρήσεις. .
ΠΙΕΣTΕ ΕΔΩMobile apps
Διαχειριστείτε όλες τις κρίσιμες πληροφορίες του Entersoft ERP από το Tablet ή το smartphone σας. Yποστηρίζονται Ipad, Iphone, Android Tablet κλπ.
.
ΠΙΕΣTΕ ΕΔΩΚHC Field Service
Γενικά Χαρακτηριστικά του Λογισμικού ‘MobileFieldServices’
Το KHC / MFS, επιτρέπει στην επιχείρησή σας να εξοπλίσει την Τεχνική Ομάδα σας με όλη την απαραίτητη πληροφορία για την παροχή υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης στο χώρο του πελάτη (Service-On-Site).Ο κάθε τεχνικός εξοπλίζεται με μια φορητή συσκευή ώστε να έχει την αναλυτική εικόνα του προβλήματος του πελάτη. Με το λογισμικό KHC/MFS, και με μια εγκεκριμένη φορητή συσκευή Android (Tablet-Phablet-SmartPhone) μπορούν να διαχειρίζονται αποτελεσματικά όλες τις εργασίες τεχνικής υποστήριξης από οπουδήποτε.
Το λογισμικό είναι συμβατό με όλες τις VersionsAndroid (3.Χ, 4.Χ, KitKat, κλπ) που κυκλοφορούν. Κατά την έναρξη του project επιλέγεται η κατάλληλη συσκευή που ταιριάζει στις ανάγκες του Πελάτη. Εκμεταλλεύεται πλήρως τα επιμέρους λογισμικά της συσκευής, όπως: Τηλέφωνο, Email, Τηλεδιάσκεψη, Φωτογραφία & Βίντεο για τα ανταλλακτικά, Ημερολόγιο, Χάρτες Πλοήγησης, κλπ
Μέσω των αυτοματισμών και της επικοινωνίας που παρέχει η Mobile λειτουργικότητα, η επιχείρησή σας μπορεί να έχει την πλήρη εικόνα των βημάτων εξέλιξης μιας Τεχνικής Υπόθεσης Πελάτη, σε πραγματικό χρόνο, δηλαδή από την στιγμή της δημιουργία του αιτήματος μέχρι και την ολοκλήρωσή του.
Η λύση KHC/MFS μπορεί να εφαρμοστεί σε οποιαδήποτε εταιρεία διαθέτει Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης και ειδικότερα, απευθύνεται σε εταιρείες που διαθέτουν Τεχνική Ομάδα για Service-On-Site, και κάνουν προληπτική ή επιδιορθωτική τεχνική εξυπηρέτηση.
Λειτουργικά Χαρακτηριστικά του Λογισμικού ‘MobileFieldServices’
Απευθείας ανάθεση εργασιών από το Τεχνικό Τμήμα σε κάθε Τεχνικό
Ημερολόγιο και Χρονοπρογραμματισμός Ενεργειών Υποστήριξης
Ενημερωμένη εικόνα του ‘Αιτήματος’ του Πελάτη με τα πλήρη στοιχεία της συσκευής ή του προβλήματος που έχει αναφέρει ο πελάτης στην αρχική του κλήση
Καταγραφή του χρόνου απασχόλησης στον Πελάτη (ώρα άφιξης, αναχώρησης, ενδιάμεσης διαδρομής),
Πρόσβαση σε Τεχνικά Εγχειρίδια Ανταλλακτικών και παρεμφερών ειδών
Λίστα και Αναζήτηση ειδών και με τον Εναλλακτικό αλλά και με τον Διεθνή Κωδικό τους
Αποστολή email στον Πελάτη με την εξέλιξη της Υπόθεσης Εξυπηρέτησης του
Δυνατότητα απ’ ευθείας κλήσης στο Τηλέφωνο της Επαφής του Πελάτη από την Καρτέλα στο MFS
Προτεινόμενο / Βέλτιστο Δρομολόγιο προς τον Πελάτη με τη χρήση του GPS της Android συσκευής
Χρήση δικτύου 3G/4G & WiFi
Εύκολο και Λειτουργικό Περιβάλλον Εργασίας για τον Τεχνικό
Παρακολούθηση OnLine της θέσης των τεχνικών ΧΩΡΙΣ την
χρήση του GPS της συσκευής
Κατεβάστε το φυλλάδιο του προϊόντος εδώ: